[Dutch-chapter] cancellation / afzegging 30 mei 2008

Jeroen Jansz J.Jansz at uva.nl
Tue May 27 14:38:51 UTC 2008

Beste game onderzoekers in Nederland,

het aantal aanmeldingen voor onze DiGRA /AGS bijeenkomst aanstaande vrijdag 30 mei is zo gering dat ik heb besloten de bijeenkomst af te zeggen.
De sprekers Peter Quax (Uni Leuven) en Jeroen van Mastrigt (HKU) zijn op de hoogte gesteld. Ik hoop dat ze bereid zijn hun lezing in het volgende jaar te geven.

Velen van jullie reageerden op mijn appel je alsnog aan te melden met een uitleg waarom je dit keer moest verzuimen. Het heeft mij het vertrouwen gegeven dat het niet aan ons programma lag. Het blijkt een erg drukke tijd vol bijeenkomsten te zijn.

Het is jammer dat we onze laatste bijeenkomst in 2007-2008 moeten missen. Ik dank alle betrokken voor hun inzet dit jaar en AGS/GATE voor de logistieke ondersteuning. Een speciaal woord van dank voor Rita Jansen van AGS voor haar bijdrage aan de organisatie.

tot volgend jaar,

jj

Our 2008-2009 meetings are scheduled on Fridays, 1500-1800 on the following days:

3 oktober 2008; 12 december 2008; 6 maart 2009; 15 mei 2009

Dr Jeroen Jansz

University of Amsterdam
Department of Communication Science
The Amsterdam School of Communications Research (ASCoR)
Oost Indisch Huis, Room D 109a
Kloveniersburgwal 48
1012 CX Amsterdam, the Netherlands
phone: (+31) 20 525 3387